wtorek, 23 lutego 2016

Old Teapot

Zaczął się drugi tydzień ferii, więc stwierdziłam że warto w końcu go jakoś spożytkować. Mam dla was rysunek starego czajnika, jest to dla mnie coś nowego, ponieważ jak można zauważyć przeważnie rysuje portrety. Starałam się narysować go realistycznie i uchwycić jego starość. Wyzwaniem było narysować metal ale myślę, że wyszło całkiem dobrze, przy rysunku przydały się zwłaszcza nowe kredki, które świetnie się mieszają i dają wiele barw. Ta praca zainspirowała mnie do rysowania przedmiotów codziennego użytku, może zbyt rzadko dostrzegamy w nich piękno?
Napiszcie co myślicie o tej pracy, cześć!

Przybory: Kredki Prismacolor Premier
Czas: 6h
Format: A4
Kartka: Canson 160g






16 komentarzy :

  1. To na pewno jest narysowane ? Wygląda jakbyś postawiła czajnik na kartce :) bardzo realistyczne :D masz talent
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, pięknie narysowane, bardzo realistyczne :)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie rysujesz.. a może inaczej. Rysujesz bardzo realistycznie. Rysuję na tym samym szkicowniku, jest według mnie najlepszy z powodu mojego zamiłowania do łączenia ze sobą ołówka i markerów.
    Pozdrawiam,
    Blog Rebeliantki- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rysunek bardzo realistyczny pozdrawiam monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie to narysowalas. Widzę ze masz wielki talent :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się, że wygląda jak żywy.
    jest taki kształtny i prawdziwy, aż postawiłabym go w mojej nowej kuchni :D podziwiam talent i fajnie, że wrzucasz recenzje przyborów do malowania - to potrzebne wpisy dla amatorów rysunku i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie stare rzeczy dają dużo klimatu w pomieszczeniu, dziękuje bardzo, właśnie mam w planach kolejną recenzję, miło że się to komuś przydaje:)

      Usuń
  7. Jak ja bym chciała tak operować kredkami, nawet ołówkami mam problem z wydobyciem jakiegokolwiek cienia, uwypuklenia czegoś na kartce, postacie wydają się płaskie...
    PS. Mówisz, że można się z Tobą kontaktować na Facebooku, ale chyba oślepłam, bowiem nie widzę żadnego odnośnika. Takie moje małe spostrzeżenie przy czytaniu o Tobie.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie czas, to trzeba będzie wprowadzić małe zmiany, dzięki za uwagę!

      Usuń
  8. WOW! Cudowne rysunki ten i ogólnie na twoim blogu masz talent! Zazdroszczę :) A 6 godzin rysowania to dosyć sporo...
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 godzin to dużo i mało, czasem wychodzi i 15 godzin zależy od pracy:)

      Usuń
  9. wow, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie uchwyciłaś ten taki niby miedziany kolor. Podobają mi się takie lekkie bliki, pomagają w oddaniu tej starości
    Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju dziewczyno ale masz talent! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdawało mi się, ze to zdjęcie, ale byłoby to trochę dziwne, skoro pokazałaś procesy jego tworzenia no tak, ale to przecież Ty, ożywiasz nawet przedmioty martwe!

    OdpowiedzUsuń