niedziela, 24 stycznia 2016

Brothers

Hej, dzisiaj pokażę wam zamówienie o, którym mówiłam w poprzednim poście. Było ono dla mnie dużym wyzwaniem ponieważ, miałam na nie bardzo mało czasu. Kiedy skończyłam jedną pracę, od razu musiałam zacząć drugą. Jednak co to dla mnie, zawsze dam radę. Muszę przyznać, że zrobiłam duży postęp, zwłaszcza w cieniowaniu materiału, który zawsze był dla mnie udręką. W tym przypadku jestem z niego bardzo zadowolona. Dawno nie rysowałam tak realistycznego portretu, jednak myślę, że efekt jest zadowalający. Pozostawiam wam do oceny.


Przybory: Ołówki KOH-I-NOOR, wiszer, 
Czas: 16h
Format: A3
Kartka: Canson 160g














12 komentarzy :

  1. Jak ja Ci zazdroszczę talentu! Nigdy nie umiałam rysować, nawe przeciętnie nie :( Ale spełniam się w inny sposób - kolorując!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, No Portret prawie jak z natury:)... jak to możliwe:) piekny jak zwykle!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami presja czasu wychodzi nam na dobre ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne! *o* Masz prawdziwy talent! Wyszli ci oni genialnie!
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie bomba :) jaka cena jest takiego rysunku ?
    zapraszam do mnie mindarchitekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie rysujesz, serio masz talent. Dosyć dużo ludzi umie dobrze rysować, ale Ty robisz to w szczególności genialnie. :D


    www.atramka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O moj boze! Jakie to piekne!
    Świetnie rysujesz! Chcialabym tak umiec! Zostaje na dluzej (obserwuje).
    Zapraszam do sb na book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz prawdziwy talent *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie! Masz ogromny talent,cudownie! :)

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, pocienowałbym bardziej. Ale miodzo, że aż kubuś wytrzymać nie może.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jaki ty masz talent! Po prosty bomba! Gratuluje talentu!
    Zapraszam do mnie! :)
    rose-mary-rozkminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się oczy, są takie, że z chęcią można by się w nich zatopić!

    OdpowiedzUsuń