poniedziałek, 5 maja 2014

Moje początki

Serdecznie witam Cię na moim blogu, będę na nim na bieżąco umieszczać moje prace. Rysowanie od małego było częścią mojego życia. Zawsze biegałam z kredkami, a rodzicom brakowało kartek na moją bujną, artystyczną fantazję. Mając dwanaście lat zapisałam się na pierwsze zajęcia, tak zaczęła się moja pasja, a co za tym idzie coraz więcej rysunków i dużo radości. w 2013 roku zaczęłam rysować na poważniej, zaczęłam więcej czytać, interesować się tym tematem, spędzać więcej czasu na ulepszanie swoich umiejętności. Poniżej pokażę jedne z moich pierwszych prac z których byłam naprawdę dumna, narysowałam je w wakacje 2013 roku. Często inspiruję się zdjęciami, te również były zrobione na podstawie fotografii. Teraz widzę w nich dużo błędów ale uczę się i staram się być coraz lepsza. Na razie udoskonalam swój warsztat ale z czasem zamierzam uczyć się nowych technik oraz robić bardziej "swoje" prace. Aktualnie jestem poza domem ale kiedy wrócę, dodam post z moimi aktualnymi rysunkami, abyście mogli zobaczyć postępy.
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i będziesz śledził mój artystyczny rozwój.









2 komentarze :

  1. czekam aż wrócisz do domu i dodasz te nowe :D bardzo mi sie podobają, ogolnie cały blog bo jest o tematyce jak mój <3 Wiec zapraszam do siebie. http://leo-ame-art.blogspot.com/ blog z moimi pracami

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysunki, wyglądają jak prawdziwe!

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń